Minä olen erilaisten ihme(?)dieettien erikoisasiantuntija - kaikki on kokeiltu - no jaa- ei ihan. Mitään jauheita en ole kokeillut. Ja kerran kävin apteekista ostamassa niitä rasvasiepparikapseleita kun reseptivapaasti saa ja mainostettiin telkkarissa siihen malliin, että tartuin syöttiin. Viimeksimainituista ei tosin ollut meikäläiselle mitään hyötyä kun en rasvaa käytä kuin aivan minimaalisesti eli juuri sen verran, mitä elimistö tarvitsee. Minun suurin syntini on simppelisti että syön liikaa. Ruoka on hyvää.. Ja kumma kyllä jos olen syönyt hyvin niin vähän ajan kuluttua vatsa vaatii lisää.. jos taas olen ollut syömättä pidemmän ajan niin nälkää ei tule. Kymmenisen kiloa pitäisi saada pois - viisi on kriittistä. Nyt aloittelin painonpudotusta ( se on nimenomaan painonpudotusta- ei laihduttamista...) ja ensimmäisinä kolmena päivinä paino humpsahtikin kolmisen kiloa alas jossa lukemassa on pysynyt nyt viikon verran. Lasi vettä ennen ruokaa ja ruoan jälkeen ja aina siinä välissäkin - pissillä joutuu juoksemaan koko ajan ja muutenkin. Ruoka on vähäkalorista pupellettavaa - karkit ovat poissa.. eli kokemuksen syvällä rintaäänellä voinen vakuuttaa, että yli viisi kiloa lähtee kuukaudessa. Loput viisi lähtenevät noin vuoden vaihteen tienoilla mikäli jaksan tuota vettä lipitellä. Miksi puhun painonpudotuksesta? Minulla polvet ilmoittavat heti kun menen yli viiden kilon sopivasta - kun vihlaisee tiedän, että painoa on saatava alas. Ja jos muualta kutistuu samalla niin hyvä on.