No - on se.. niin kuin muutkin päivät... Eilinen päivä oli aurinkoinen, lämmin ja kaikinpuolin mukavanoloinen - koiran kanssa kävin päivällä töitten jälkeen piiitkällä lenkillä ja nautin päivänpaisteesta.

En vieläkään uskalla vapaaehtoisesti kättä rasittaa vaan annan rauhassa ajan kulua ja odottelen pyhää inspiraatiota muutenkin - olisihan tuota käsityötekemistä vaikka millä tavalla, mutta tarvitsen alkusysäyksen taas. Tai tiedänhän minä miten innostua - ei tarvitse kuin lukea muutaa blogia niin inspiraatio pullahtaa, mutta ihan vapaaehtoisesti olen jättänyt blogeja lukematta suojellakseni jäseniäni.

Tänään tuli yksi peruutus eli vain yksi iso paikka on tehtävänä. Ensimmäistä kertaa peruuttaja ihan rehellisesti kertoi syynä olevan rahapulan - ovat rakentamassa taloa itselleen, frouva on äitiyslomalla ja rahanreikiä on vaikka muille jakaa. Frouva päätti sitten yrittää siivoskella itse ja tilata meikäläisen erikseen ja harvakseltaan siihen asti kun uusi talo on valmis. Sitten taas säännölliseksi, kun molemmat vanhemmat ovat töissä. No - pakottaahan en ketään voi joten mikä ettei. Eihän tämä siivous tietenkään ilmaista ole ja maksettavahan se on kokonaisuudessaan ennenkuin kotitalousvähennyksen saa - eli maksettava siis minulle . Josta asiata tuli mieleen, että viimeviikolla meni kokonainen iltapäivä ja ilta kun tein noita koontitositteita suoritetuista maksuista asiakkalle vähennyksiään varten.. Eihän minun niitä PAKKO olisi tehdä - ne vähennykset kun ei kuulu minulle pätkääkään, mutta kun aloitin tällaisen palvelun aikoinani niin kaipa minun sitä tarvitsee jatkaa.

Laitoin tämänkin alla olevan nyt tänne itselleni tsemppaukseksi - todellisuudessa haluan painon ensiksi tuonne 75kgn nurkille ja jos menee vielä alaspäin niin plussaahan se vain on. Bmi olisi normaali tuossa viiden kilon jälkeen, joten siihen nyt tähtään ensiksi.

weight.png